
دقیقا از همون روزی که از آقای ق پرسیدم چرا ما تابع یا نمدونم نمودار تانژانتی رو رسم نمیکنیم و اون همونجوری که پرتقال میخورد مجبورم کرد یک ساعت و نیم بیست تا نمودار تانژانتی رو براش رسم کنم، تصمیم گرفتم کنجکاویم رو کنار بذارم و سوالی رو که جوابش به درد عمم هم نمیخوره هیچوخت نپرسم! اگه این رو امتحانش کنین متوجه میشین که نود درصد مکالمه های روزانتون از دست میره، شاید هم بیشتر! و شما تبدیل میشین به یه چیزی شبیه ابوالهول و خیلی جالبه که تابستون قبل مامان معتقد بود من باید به روانشناس مراجعه کنم ولی ا...
ادامه مطلب