میفرمان که حافظه اینجوریاست که رمزگردانی میکنی یه سری چیزارو میفرستی اندوزش شن که بعدا بازیابیشون کنی!
باز هم میفرمان که مهمترین علت فراموشی، ناتوانی در بازیابیه!مجددا تو پاراگراف بعدی میفرمان که مهم ترین مکانیسمی که بازیابی رو مختل میکنه تداخل هستش!
ولی هیجا نمیفرمان که آناتومی که سه ترم رمزگردانی شده، دقیقا کجا اندوزیده :| شده که بازیابی نمیشه الان یا حداقل با چه درسی تداخل پیدا کرده؛ حداقل یه درس این وسط باید مثل آدم بازیابی شه دیگه یا نه :| یا همه درسا با هم تداخل پیدا کردن، یا یه چیزی این وسط با مغز من؛
این داستان: جدا وات دو یو وانت؟...
ما را در سایت این داستان: جدا وات دو یو وانت؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 200 تاريخ: پنجشنبه 14 بهمن 1395 ساعت: 7:03